ge tips på braa filmer

  2011-12-08 / 16:24:13 / † questions & answers /
skolan va seeg, biologi-spanska-engelska-lunch-historia-idrott-religion. kom hem från skolan för ett tag sen. har ätit & bytit om. minns inget speciellt som hände. och nu väntar jag på att min bror ska komma hit och skjutsa mig till köping eller bussen. för har tvingat mig till dansen även fast ja inte vill eller orkar. bara 2 träningar till uppvisningen så måste se till att ja kan ALLT! kanske hörs när ja kommer hem om ja orkar.

FILM TIPS!?
- inte action och science fiction..


jill

sv; det har något med kodmallen att göra, eller om du råkat tagit bort något med ''navheader'' i stilmallen... du kan ju alltid klistra in en ny kodmall så du får tillbaka den! :)

2011-12-08 @ 16:32:20
URL: http://jillronningen.devote.se
jill

sv igen (a); jag failade ltie.. öööh



HEHEHE



men det har med kodmallen att göra iaf, du kan ju googla och kolla. jag brukar sätta den under navheader, och de flesta kodmallar brukar redan ha den fast i samma färg som bakgrunden. ialalfall dom som jag haft. öhm ah. du får googla dig fram , så svårt att förklara! :(

2011-12-08 @ 16:34:00
Miche

love vegas

tror jag den heter :)

2011-12-08 @ 17:23:19
URL: http://mmiiche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious