måndag

  2011-12-26 / 23:51:39 / † life /
heej somnade inte förän 3 igår blää. + att man drömde mardrömmar.
halv 3 skjutsade pappa mig till jim & vi åkte direkt till hans mormor&morfar, fick träffa några i hans släkt åt lite mat efterrätt sen körde vi något spel. fast va inte till sån stor hjälp för kunde inget. sen åkte vi hem till jim igen, bara massa miis & annat.. haha. försökte få med mig älskling hem till mig, men de gick inte så bra.
har vart hemma nu kanske i en timme, och ska nu försöka sova för ska upp skapligt tidigt. för vid 10 kommer anna och hämtar mig och ida för att trängas bland folk på mellandagsrean, känns som om allt kommer vara slut menmen. godnatt på er.
randombild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious