onsdag

  2011-12-14 / 18:25:15 / † life /
kort skoldag, känns som om vi inte gjorde någonting. historian läste vi & diskuterade. sen va det bild, gjorde inget. lunch, sen historia igen och då 'kollade' vi film. ja somnade igen haha.. fortsatta och kolla på filmen på lite av matten så de va bara 20 minuter kvar av lektionen och då försökte han prata med oss men ingen lyssnade haha. sen kom mamma och hämtade mig för jag skulle försöka hitta lite julklappar. hittade hälfen, resten ska jag förhoppningsvis köpa på tisdag. tycker det är jätte svårt att köpa presenter/julklappar till killar, shiit köpte inte till någon kille haha.. åkte hem vid 4 käkat. och nu sitter jag här och måste verkligen plugga! prov imorgon och känner mig inte alls säker :(

hahahaha.. förlåt älskling, men tycker vi är riktigt heta.. :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious