sista julklappana köpta

  2011-12-20 / 22:02:07 / † life /
igår gjorde jag typ någon uppdatering på mobilen och alla mina appar och skit försvann.
skolan idag va inte så värd som vanligt. gjorde naada, efter skolan kom anna och hämta mig och vi + ida&joel åkte till tunapark för att hitta dom sista julklapparna iallafall för min del. efter ett par timmar & mycket damp kännde jag mig tvungen att köpa något så det blev..... synd ni får inte veta :D hihihi eller jag köpte iallafalll en avfärgning till mitt hår, hoppas på att mitt 'svarta' försvinner (!!!) nej jim jag tänker inte ha svart ;)

du är världens underbaraste, jag älskar dig!♥

- förlåt för allt säär ja gör .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious