smoke weed everydaay

  2011-12-28 / 19:02:13 / † photo /
nu har ja tid att blogga, shoppade hela dagen igår kom hem vid 9. dock hittade ja inte mycket ett linne, bh, en stickad tröja & ett par hörlurar. runt 600 gick de typ på. när ja kom hem va ja tvungen att duscha tuurbo snabbt, för jim skulle komma hit för att hitta på något miisigt med mig. älskling säger 'vi kan köra anden i glaset' hmm miisigt? hahah..
när man vart vaken ett tag så får man helkroppsmassage av älskling, du är bääst! har vart men killen hela veckan så ska se om mina vänner har lust att hitta på något, eller om man måste vänta till nyår om de ens blir nå..
nu sitter ja iallafall i min onepiece och lyssnae på musik. ska väl miisa ner mig framför tvn, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious