rubrik..

  2011-12-11 / 22:05:59 / † photo /
som sagt julmarknad åkte dit vid 1 och lämnade allt, men blev kvar där till 2 då jag skulle sälja, jag höll på att dö redan då så sjukt kallt, och så skulle ja stå där 1 timme till. vid 3 var mitt pass klart och allt va typ redan sålt 3800 tror ja vi fick ihop. aja, ja yolanda & linn drog hem till linn och värmde oss, käkade lite. sen vidare till ishallen och kolla match och dom vann igen. men var tvungen att åka hem efter halva för då hade pappa vart och hämtat sakerna från marknaden som vart kvar.
när ja kom hem kollade jag och ida på julbarnfilm. hihi miisigt, men nu sitter jag med älskling. får se vad vi gör pussss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious