it's never a right time to say goodbye

  2011-12-25 / 22:58:58 / † photo /
året börjar dra sig mot sitt slut, så de är dags att beställa året i bilder. dock ska jag hålla mig till 100, blir ganska svårt med tanka på att det hänt ganska så mycket iallafall.
men just nu sitter jag iallafall i min ensamhet lyssnar på lugn musik med lite (mycket) tända ljus och bara tar det lugnt. har dom två närmsta dagarna planerade, imorgon tror ja att ja ska med till jims mormor&morfar och eeta. och på tisdag blir det att shoppa.

ja var jätte klantig idag! jag spotade ner en hundring (!!) i toan. den ramlade ur min ficka och ja såg den när de va försent.. det är verkligen hardlife & sadface.. :(




miche

lite nyfiken om vad du fick av jim o tvärt om, i julklapp :D

2011-12-26 @ 13:24:33
URL: http://mmiiche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious