saknar dig.

  2011-12-30 / 17:51:48 / † life /
ja skulle ha färgat håret igår, men åkte istället till älskling. gjorde väl typ.. ingenting kollade lite film. pappa kom och hämta mig 2 kanske, åt sen färgade ja håret. det blev betydligt bättre än förra gången, men man blir ju aldrig riktigt nöjd, och när man väl fått långt hår så måste man klippa sig.

imorgon är det sista dagen på detta år, helt sjuk va tiden går fort.. snart sitter ja väl och stickar åt mina barnbarn.. blää ja vill inte bli äldre! tänk så mycket världen har förändrats under mina snart 16 år.. under hur de ser ut 16 år framåt.. men detta år har iallafall vart helt gaalen, träffat nya människor på ett helt annat sett även förlorat något viktigt i mitt liv. levde bara 4 år utan dig och nu ska ja leva hela livet utan dig. man förstår inget förän de är borta på riktigt, saknar dig vilma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious