krock på idrotten

  2011-11-22 / 18:48:47 / † photo /
grattis till mig & alla andra som heter cecilia. jonte va den första som påpekade det, vilket ja helt hade glömt hihi. på idrotten idag va det skridskor, vilket ja har vg i heelt otroligt! ska bara träna på översteg.. lycka till tjejen. men vi körde iallafall flaggan då. och vad händer? jo jag skulle åka och ta august samtidigt som mecka skulle göra det så vi alla krockade dels för ja inte kan stanna men haha. o ja typ fög, fick skit ont i höften och knät (haft problem med knät sen ja var 10) och med höften som är helt cp. aja, fick reda på biologi provet som visade 4 poäng från mvg. så ska försöka hålla mig till det. dock så har vi engelska prov på torsdag, men de är typ inget man kan plugga till så.

nu ska ja plugga fysik och packa lite, sen åker ja till älskling och sover kvar. puss till mina få läsare hhiihi.





haidisblog ▲

Godmorgon! :D hihih

2011-11-24 @ 12:56:14
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious