mitt 2012

  2012-12-31 / 23:59:00 / † life /
JANUARI:
 FEBRUARI:
firade 1 år med älskling i USA.
 
 MARS:
firade även min födelsedag i USA. hade party!
 APRIL:
träffade marcel från bb påvägen hem från västerås. spexfoto.
 MAJ:
gotland med bästaste klassen! åkte till grönan och såg LMFAO, som förövrigt var azum!

JUNI:
sommarjobbade. fick en kattunge. festa. skolavslutning. lärarmiddag.


JULI:
åkte till västkusten med jim&sannas familj. en helg i stockholm med jim & chrille. sommarjobbade & festa lite mer. fick reda på att ja kom in på JB.
 
 


AUGUSTI:
börja gymnasium. åkte på hajk med nya klassen. räddade livet på en gubbe med hjärtproblem.
SEPTEMBER:
klippte min första kund som var mamma. lärde mig olika frisyrer. blev moster till sötaste Nemo!
OKTOBER:
åkte till Israel. hade en myskväll med 'nya' tjejerna.
 NOVEMBER:
åkte och kollade på Swedish House Maffia som var super grymt!
 DECEMBER:
färgat håret tillbaka till mörk efter typ en sommar som ljushårig.. haha
 
mitt 2012 har varit helt okej, hade gärnat fått hända lite mer roliga grejer. men ja klagar inte, så nu får vi bara hoppas på att 2013 blir så grymt de kan bli! som vanligt vill ja tacka alla underbara människor ja har runt omkring mig och själv klart mina söta läsare! och vill tacka min underbara älskling för ett helt år tillsammans, även om vi snart har 2 år.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious