tycker till

  2012-12-09 / 17:03:00 / † life /
Jag är absolut inte rasist men låt förfan Sverige vara svenskt!
Jag växte upp med att det hette NEGERbollar, men nu förtiden säger man chokladbollar för det låter rasistigt..? De har förbjudit oss att sjunga våran egna nationalsång för utlänningar kan ta illa upp.. Vafan gör ni i Sverige egentligen.. Är ni här för att utrota svenskar eller? Ska inte barnen få vara pepparkakor i lucia tåget för de är bruna?! Vi är svenskar och inte rasister!!!!
Jag tror inte jorden går under 2012, jag tror Sverige gör det. Länge leve Sverige & svenskar!


Anonym

jag vill bara säga att det inte är invandrare som har bestämt att vi inte får sjunga nationalsången eller ha pepparkakor i dagens luciatåg. Det är dagens politiker, och att vi inte kallar chokladbollar för negerbollar är för att det är dagens samhälle som har bestämt att det är fel det är t.ex. lärare som gjort det. Inte invandrare med andra nationaliteter.

Svar: nej ja vet att de inte är invandrarna som bestämmer, det är egentligen typ lärarna som skapar 'rasismen' skrev de kanske lite fel he-he
Cecilia Sederowsky

2012-12-10 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious