bad day

  2012-01-25 / 15:36:19 / † life /
igår kväll runt 7 åkte ja till älskling. kollade lite film, kunde inte sova och kändes som om klockan var 3 o när ja kollar på klockan så var den bara 12. haha, ville heller aldrig gå upp på morgonen så fixa mig ingenting.. kommer till skolan och har musikal. övade på en och samma scen hela tiden. ganska grymma vi va som redan kör utan manus. mentorstid då vi typ snacka om klassresan, blir att åka till gotland typ vid maj. hade ju inte sagt emot att åka utomlands, men vi har inte så mycket pengar och de kan nog bli riktigt roligt med tanke på vår klass.
sen hade vi idrott, fast ja fick aldrig göra något eftersom när ja skulle gå dit slår ja i en jävla sten och får värst blodblåsan blää. + att mina miisiga byxor hade krymt gaalet mycket! saadface, med tanke på att dom typ kosta 300-400?
men slutade iaf efter idrotten 11.45 inställd biologi igen. så gick och hämtade mitt paket på konsum, sen fick ja sätta mig och vänta på bussen i någon timme.

en till dålig sak som hände idag var att ja fick veta att vecka 8 skulle vi ha dansat för småbarnen. nej men kuul att ja är inte ens är hemma v.8




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious