grattis syster!

  2012-01-27 / 17:34:58 / † life /
tjeenis! skolan var långtråkig men ändå helt okej, historia - muntlig redovisning typ. religion - lyssna på georgia.... lunch - äckel potatisbullar. ahhaha, idrott - klädsim och ja hade glömt min handduk!! så satt och torka mig i bastun.. svenska - lyssnade igenom svenska läs-nationella häftet. engelska - oförberett prov, gick rätt hyfsat.

slutade halv 3, och min gulliga pojkvän väntade på mig igen även fast han slutade typ halv 2. + att han gick från central. så sööt! älskar dig!<3 inte gjort speciellt mycket hemma, håller på att ladda ner lite filmer. så ikväll blir det film maraton & tjocka sig heeelt forever alone..

grattis ida på 18 års dagen! älskar dig<3
2 gamla bilder på oss:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious