svar på tal

  2012-01-05 / 21:26:44 / † questions & answers /
tråkiga ni va och inte ville ge mig mer frågor.. :( här har ni iallafall svar.

Q av felicia:
1. vad tycker du om mig?
2. favorit filmer?
3. vad håller du på med om 5 år?

A:
1. du var iallafall snäll o så, men de är du säkert fortfarande.
2. har ingen speciell film ja tycker om, men ser ju helst någon komedi film.
3. förhoppningsvis jobbar ja inom frisör yrket, om annars kanske går på högskola.


Q av linn:
1. det absolut bästa minnet? :)

A:
1. kan nog inte välja ut något speciellt minne. :)


Q av miche:
1. vad tycker du om mig? :)
bästa minnet 2011? :)

A:
1. känner dig tyvärr inte så bra, men du är fiin och säkert jätte snäll :)
2. så mycket som hänt, men måste väl vara 27/2 :)


Q av anonym:
1. Är du bara med jim nu för tiden? är du aldrig med dina vänner?
2. Hur lång är du och hur mycket väger du?
3. Har dina förälder separat? isf varför?
4. Saknar du någon/några?
5. nämn 3 random saker om dig.

A:
1. ja kan erkänna att ja vart väldigt mycket mig jim, men ja försöker att vara med mina vänner också men eftersom ja bor på landet så har ja inte alltid skjuts. men när de blir sommar och varmt ute så man kan åka moppe och kan ja åka hit & dit när som helst.
2. ja är typ 162, och väger typ 45-50.
3. ja de har dom, och som alla andra människor som skiljer sig så älskar man inte varandra längre. vill du veta mer så får du fråga privat för tänker inte skriva mer här.
4. ja min hund, mina vänner och trots allt min mamma.
5. ja har nästan allt med mig en nagelfil, ja kan inte sova om täcket är upp&ner, ja brukar ha svårt att bli kär.


Q av jennifer:
kör några standards och drar på med många så att du svarar :-D
1. vad tycker du om mig?
2. bästa minne?
3. om du kunde göra precis vad du ville nu, vad skulle du göra då?
4.vad skulle du göra om du var osynlig?
5. bästa egenskaper hos dig?
6. beskriv ditt liv med...och varför:
-en färg
-en frukt/grönsak
-ett ord
haha, svara nu snygging!:)

A:
1. du är så himla underbar människa, alltid ett leende på läpparna och finns alltid där! men saknar dig! :(
2. som sagt så är det svårt att välja.
3. gå tillbaka i tiden då man va liten och inte hade några problem.
4. buusa men människor kanske, hihi.
5. de får nog ni svara på! :)
6. röd, mycket kärlek. en frukt/grönsak i have no ide. bergodalbana.


Q av jim:
1. Favorit mat?
2. Favorit färg?
3. Favorit godis?
4. Favorit älskling? Haha :) <333

A:
1. beror väl på vad ja är sugen på.
2.  tycker rosa är snyggt men gillar typ alla färger.
3. de du hatar älskling, suuurt!
4. du såklart! :*


hoppas ni blev nöjda med mina svar.


Daisy

Hej snygging :)



Vill du synas på min blogg. Lämna då en kommentar att du är med i dagens blogg tävlingen. Vinnaren utses på söndag.



Kram :)



http://daisys.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

2012-01-06 @ 14:52:00
URL: http://daisys.blogg.se/
Daniella

Hur mår du idag då? :)

2012-01-06 @ 16:46:05
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious