tjejer, ni duger precis som ni är!

  2012-01-18 / 17:49:26 / † life /
läste nyss ett inlägg som jenne skrivit [länk] om att vi tjejer är alldeles för osäkra i oss själva. och att vi är för fixerade över hur 'killarna' vill att vi ser ut. stora bröst, smala, sminkade osv. ja håller med till 100 men ja har själv ett riktigt dåligt själförtroende, kanske för att man fått många kommentarer över hur man ser ut och är som person. men om ja tänker efter så har ja nog fått dubbelt så många bra kommentarer, men ja tar inte åt mig av det. kanske för ja själv inte håller med.

och att ha en väldigt känd bloggerska som har gjort hur många operationer som helt för att blir smal, få större bröst, läppar och mindre näsa b.la. ja snackar så klart om kissie, det är väldigt många ungdomar som läser hennes blogg och finns dom som ser upp till henne. hon menar att det är okej att äta barnmat osv. hon uppmuntrar unga tjejer att man måste vara precis som henne för att duga. själv tycker ja att hon har blivit så grymt ful.

men när ja kollar på vad kissie gjort med sin kropp, så känner ja mig ändå ganska fin. glöm aldrig att du duger som du är, insidan räknas alltid!



ellen sverin'

hihi, ja du kanske har rätt! Dock har jag super svårt att bli kär eftersom jag aldrig vart det ;)

2012-01-18 @ 18:58:05
URL: http://ellensverin.devote.se
jennelie :)

Förstår inte hur du inte kn tycka om ditt utseende cissi! Har alltid tykt att du är jäätte fin! :)



U go girl! :D

2012-01-21 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious