djur är som människor

  2012-07-02 / 13:36:03 / † life /
igår gjorde ja verkligen ingenting, slutade med att ja låg i sängen och kollade på film. nu har ja duchat och nu väntar ja på att jim ska komma hem, så ja får träffa han. saknat honom så mycket! måste bara berätta en sak som hände igår natt.
de är många som säger typ 'men va? men kan ju inte ha ett djur som en bästa vän?' eller nå men ja tror dom har känslor och känner av känslor hos andra också. för igår när ja låg i min säng och saknade jim suuper mycket.. så kommer katten och lägger sig bredvid mig (han sprang runt o busa jätte mycket innan) lägger upp sin tass på min arm och lägger ner huvudet och kollar på mig som om han försod och ville trösta mig. det är nog bara några som förslår mig.
 
mörkhår ja hade då i mars.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious