min helg

  2012-07-16 / 10:21:50 / † life /
oj har inte bloggat på år och dar, men ja har faktiskt försökt men bloggappen ville inte funka. så nu tänkte ja berätta lite snabbt vad som hänt.
fredag - åkte till jim men kommer inte ihåg vad vi gjorde haha..
lördag - då plockade vi blåbär i 'hallonskogen' hihi nä men de blev iallafall en paj av det sen. sen bestämde vi oss för att ha en spa kväll. så vi skulle åka till mig i spöregnet och hämta lite grejer och sen när vi nästan är hemma hos jim så går min moppe sönder!? när man gasa så kom man typ inte fram.. vi kollade oljan och där var det slut men de var inte därför pappa tror de är drivremen så vi har beställt en ny som kommer om några dagar. jims pappa fick iallafall komma och hämta min moppe. när vi kom hem till jim så tappade vi upp ett bad och bara hade de miisigt.
söndag - åkte till tunapark en snabbis och fick med mig ett par converse.. hihi. sen åkte vi på kalas hos jims kusin. jim följde med mig hem efter de så nu ligger han här och sover. som han svara ' vi är väldigt ofta, och mycket'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious