odödlig kärlek

  2012-07-11 / 23:49:24 / † text /
Hur långt kan du gå för den du älskar
jag är beredd att korsa liv
för min kärlek är odödligodödliiiiig ..
Dom kommer skriva om oss en dag
som romeo och juliette den kärleken som lurar en
men ändå stannar man kvar
som Tristan och Isolde för själarna vi sålde
jag är förevigt en slav
odödlig odödlig odödlig kärlek odödlig odödlig odödlig kärlek
 
 
 
det vackraste jag vet står nu framför mig o jag kan inte blunda, för han är så perfekt. jag kände sakta hur mitt hjärta börja brinna nu vill jag aldrig att den känslan ska försvinna. jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet men så fort jag såg dig så va de kört med snacket. du är nog lite för bra för o vara sann.♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious