best

  2012-03-25 / 14:56:09 / † life /
blev inte mycket till barnvakt igår eftersom frans sov hos en kompis. så miiste hela kvällen, va även ute och tog kort men min väska är kvar hos honom så kan inte visa några. när vi skulle äta frukost fick ja ont i magen, illamåenda, börja svettas, såg suddigt o hörde inget.. typ svimma? inte helt ovanligt för mig eftersom de hänt 2-3 gånger förut, la mig på golvet ett tag sen mådde ja bättre. trodde ja iaf.. strax efter det åkte vi och kollade på ett hus. mådde helt okej i början men sen fick ja ont i magen o blev sådär varm igen. så vi gick ut o då spydde ja..

nu sitter ja hemma o har nyss duschat. min mage gör ont annars är de helt okej. ska ta de lugnt hela dagen nu o hoppas på att bli bättre. men måste bara säga att ja har den underbaraste pojkvännen man kan ha!! ja älskar dig!♥


ebba<3

hej super fin blogg , kolla gärna min lite då o då släng gärna in en kommentar då :)

2012-03-25 @ 15:43:25
URL: http://yourlifer.blogg.se/
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: verkligen :)

vad gör du? :D

2012-03-25 @ 16:22:01
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious