mobilinlägg

  2012-03-27 / 23:27:52 / † life /

klarade av hela skoldagen idag. även fast ja hade ont i magen o inte kunde äta. slutade halv2 så fick vänta en timme på att jim skulle sluta eftersom ja skulle följa med honom hem för att hämta mina saker o min moppe som ja lämnade kvar i söndags. blev kvar där till halv 6 sen åkte ja hem o pluggade i 2 hela timmar. o har bara skrivit g-pappret som blev 3&ett halvt a4 papper..
avslutade kvällen med tv tittande. o nu ska ja dejta kudden några timmar fram över eftersom min pojkvän som ja har 13 månader med idag sover..



Anonym

Nu har jag utsett vinnaren av "Finn ett fel" tävlingen, se om det var du som vann och får ta del av mina 500 läsare?! :D Allt bra förresten?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-03-28 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious