tillbaka?

  2012-10-04 / 17:23:00 / † life /
hej på er!
nu är det nästan en månad sen ja skrev sist. tiden går fort, har faktiskt sakna bloggen lite ibland. jaja nu till saken: ja hade tänk försöka börja blogga igen. får se om de kommer går bra, eftersom ja kommer hem halv 5 nästan varje dag och då är man bara trött och vill sova. så uppdateringen kommer kanske inte vara på top, möjligtvis några mobilinlägg. men de är en del som tycker ja borde börja blogga igen så ja litar på mina läsare.
detta är typ min månad i lite bilder. blivit moster till lilla nemo! klippt min första kund som var mamma. gjort massa frisyrer. vart med galna brudar & umgåtts med min älskling.
 


Anna

Hej Cecilia!! Va duktig du är. Riktigt snygga frisyrer- Kan ju vara bra att komma ihåg om man behöver hyra in dig nån gång =) Har tänkt säga det förut men din nya färg på ditt hår gillar jag skarpt!
Ha de gött!//
Grannen Anna

Svar: hej! tack så mycket, de är bara att säga till om du vill ha någon frisyr eller klippning, så gör ja så bra ja kan. åh tack så mycket!kram ♥
Cecilia Sederowsky

2012-10-04 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious