bad day

  2013-04-30 / 07:45:21 / † life /

hann faktisk inte blogga igår! satt i 3 timmar o gjorde ingenting medan några i klassen gjorde nationella. sista lektionen var matte då vi också hade matte prov, gick rätt ok. klarade nästan a-uppgiften fan.
efter skolan gick ja på stan o åkte sedan till tuna park för att hitta nå o ha på mig till idag, prövade ALLT men inget var tillräckligt snyggt.. sedan åkte ja o gymma en snabbis, hem o käka sen fick ida färga håret på mig. vart alldeles för mörkt så ska hem efter skolan o duscha i olja typ 3 ggr ;pp efter de gjorde ja mina naglar som vart fula.. asså livet var inte på min sida igår! :( sen försökte ja leta på nå o ha imorgon o hittade världens tråkigaste kris outfit!
nu sitter ja på tåget på väg till skolan, låt denna skoldag gå fort! ikväll väntas fest! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious