boston

  2013-04-16 / 19:33:05 / † text /

måste nog säga *VARNING* på bilderna.. dom flesta vet nog de som hände i Boston igår, usch det är så hemskt att de finns folk som verkligen vill förstöra o döda/skada andra oskyldiga människor.. ja har aldrig riktigt förlora någon som stått mig nära (jo min hund o bara det var väldigt jobbigt)
tänk att allt bara kan förändras på en sekund.. att man aldrig kommer få träffa han/hon igen, aldrig kunna säga ett ordentlig hejdå... ja vet att ja kommer ångra att ja inte spenderat mer tid med mina nära o kära. skulle ja förlora någon i min familj kommer ja aldrig kunna förlåta mig för att ja betett mig så dåligt. Mamma, pappa alla mina syskon ja älskar er<3 o alla mina vänner, min pojkvän alla nära o kära ni betyder allt!



Anna ( grannen)

Det är väldigt hemskt, jag håller med fullständigt. Tänk om alla bara kunde ha mer glädje i livet än att behöva bomba , kriga, döda ... Finns inget värre än att förlora någon nära. Förlorade min mormor för ett år sedan. Visst hon var 83 men dog i cancer. Att se en människa man Älskar tyna bort så fort är fruktansvärt. Saknar varje dag.. Men vet du Cicci du är ju faktiskt väldigt ung fortfarande och jag är helt säker på att familjen förstår att du inte alltid är hemma eller vill göra allt som dom kanske vill. Lev livet å ta vara på alla stunder man får tillsammans. Det är det som gör föräldrar stolta att se ens barn klara sig själv, må bra och lever livet. Känner dig ju inte fullt så bra men du är en go tjej på alla sätt å vis :)

2013-04-16 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious