color hair

  2013-04-11 / 22:03:31 / † life /
inte varken hunnit eller orkat blogga de senaste dagarna, men igår på praktiken fick jag äran att färga ombre på jenne, tycker det vart riktigt snyggt och är nöjd med mitt jobb hon verkade också rätt nöjd :) sen åkte ja hem och jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen.
idag har jag typ också färgat hela dagen, först lindas kompis då vi färgade utväxten blekte upp slingor, färgade resten av håret och sedan la på röd färg på slingorna. det tog sin tid haha, sen hjälpe ja till på en kund och sen var lindas tur att färga håret! ;) blev bra det också.
efter praktiken blev det gymmet, sen hem och duscha o äta osv. :) allt för mig tillsvidare kraaam♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious