26 sanningar

  2013-08-19 / 16:13:00 / † life /
♦jag gillar att sjunga, men ja kan verkligen inte!
♦jag har haft en underlat (fågel), men min katt försökte äta upp den så den dog.. haha.
♦jag HATAR spindlar!
♦tycker inte om att sova med täcket upp&ner asså med den öppna sidan mot huvudet..
♦jag älskar min familj.
♦jag har dåligt självförtroende.
♦jag är blyg, tills du lärt känna mig.
♦jag älskar att shoppa, men inte att förlora pengar..
♦jag har galet mycket kläder i min garderob som man faktiskt kan änvända men ja har aldrig något att ha på mig, tjejproblem.
♦jag är usel på att laga mat, men baka kan jag.
♦jag har tre syskon som är 19, 26 o 27 år.
♦jag gråter lätt.
♦jag har 3 sysonbarn.
♦jag lärde mig att cykla 5 sekunder före min stora syster!
♦jag har aldrig tur i spel.
♦jag har bloggat sen ja gick i 8an?
♦jag saknar min mamma.
♦min naturliga hårfärg är typ guld..
♦jag är jobbigt svartsjuk.
♦jag har väldens bästa pojkvän.
♦jag tappar min bruna hy efter kanske max en vecka?
♦jag har bott på samma ställe sen ja föddes.
♦jag hatar att använda högmidja på byxor.
♦jag känner mig naken om jag inte har min klocka på mig.
♦när ja åker moppe så trycker jag av blinkersen även om den inte är på för att vara säker att den inte blinkar haha.. typ tix.
♦jag har sju st hål i öronen, fem av dom har jag tagit själv.
 


Anonym

varför saknar du din mamma? Var är hon?

Svar: mina föräldrar är skilda o min mamma bor i kungsör, men någon som ja inte tycker om oså.. så träffar nästan aldrig henne.
Cecilia Sederowsky

2013-08-19 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious