dåliga bilder

  2013-12-28 / 13:41:42 / † life /
heej!! de va ett tag sen sist, hade nämligen tänk börjar blogga igen tills ja insåg att min mobilkamera är alldeles för dålig.. inge kul att varken blogga eller läsa om man inte har bra bilder :(( o de lär dröja ett bra tag innan ja får en ny mobil.. har råd att köpa typ en ipad.. men måste spara mina pengar till lite vettigare saker! har ju en kamera men det är bara drygt att gå runt och fota med den. såå.. vi får se när ja kommer tillbaka :)




snäll

Cissi tycker en blogg kan ha "dåliga" bilder huvudsaken är att det är något och en liten text till. Jag förstår om du tycker att det är viktigt med bra bilder me för min del räcker det med mobil bilder. Jag tycker om din blogg och kollar nästan varje dag ifall det vart ett nytt inlägg. Jag tycker du kan fortsätta blogga fast du har dåliga bilder :)

Svar: ååh vad glad ja blir! :) men vi får se hur det blir hihi :)
Cecilia Sederowsky

2013-12-28 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious