i can i will

  2013-05-06 / 17:26:00 / † traning /
skolan var helt okej eftersom vi slapp göra provet och vi fick sluta en timme tidiagre, aldrig fel :) så ja åkte till gymmet och hörde ett mag/biceps pass, känner verkligen i magen! sen åkte ja hem och tog en protienshake i solen!
 
beach 2013 är snart här så det gäller att ligga i med träningen och äta bra mat! ja tror inte ja hinner få min 'drömkropp' men ja är helt klart på rätt väg :) har snart gymmat i ett halvår och de har tyvärr inte hänt så mycket utseendemässtig faktiskt. men starkare har ja helt klart blivit då ja t.ex. började på 4kg i biceps o nu kör ja med 8-9 kg. min lilla utveckling beror förmodligen på att ja inte varit speciellt noga med min kost, men även den är på sin bättringsväg. jag kommer helt klart fortsätta gymma efter sommaren, de är ju så kul (ibland iallafall) hihi.  I CAN I WILL 
 (nej ja står inte i bh, de är en bikini ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious