sweetness

  2013-05-13 / 19:28:45 / † traning /

mötte upp jim vid konsum för vi skulle hämta ut vårat efterlängtade packet får gg! då kommer de fram en kille från bärgslagsbladet och frågar om han får fråga en fråga till 'dagens fråga' som löd 'vilket hollywood film skulle du vilja vara med i?' jag: ehhm... ingen aning hahha. så tror inte jag vart med, men dom frågade mig iallafall ;)

sen åkte vi och gymmade, biceps och mage fick jobba idag. åkte hem tog en dusch sen började ja ”storstäda” rummet, damma och höll på. så nu är det rent o fint ända till imorgon då jag ska välja vad ja ska ha på mig, haha standard ja o slänga kläder på golvet! ;)

ska snart sätta mig ner o göra om mitt tränings schema lite, var ett tag sen ju!


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious