torsdag

  2013-09-05 / 21:19:45 / † clothes /

torsdag idag vilken består av ännu en heldag med frisör! på fm klippte o slingade ja willes hår, o de blev väl bra :) sen på eftermiddagen fick jag en kund som tog hela lektionen.. först folie slingor i nästan hela håret + en sunlight i botten. slingorna blev lite för ljusa så vi la på en nyansering och resultatet blev bra till slut! sen skulle ja toppa henne lite. oj så stressad ja var men klarade mig! :)
efter skolan kom ida och hämta mig sen åkte vi till tuna park och shoppa lite! visar sen vad ja köpte :) sen när vi kom hem hade vi fått våra klänningar vi beställde här om dagen, den satt inte alls nå bra.. så nu har ja lite panik för vet inte vad ska ja köpa om ja ens hittar nå..
aja.. långt och tråkigt inlägg haha, allt för mig puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious